Regio Recruiter Regio Midden-Nederland
Voor regio Midden - Nederland (omgeving Utrecht, Amersfoort, Alphen aan den Rijn) zijn we op zoek naar een Regio Recruiter voor 28-32 uur per week.
Jij werft de medewerkers die onze bewoners een zo normaal mogelijk leven laten leiden. Dat is nog eens impact maken! Zo maak je als Regionaal Recruiter het verschil.
Je weet het waarschijnlijk al; binnen Zorg & Welzijn is de arbeidsmarkt krap en dat wordt nog erger de komende jaren. Daarom hebben we jouw kennis en ervaring nodig. Want jij denkt verder dan standaard vacatures plaatsen. Jouw creativiteit zorgt voor innovatieve ideeën om meer kandidaten te bereiken. Via leuke events, nieuwe kanalen en originele middelen. Ook sourcen gaat je goed af. Je gaat echt de verbinding aan met mensen en dat is voelbaar. Zo krijg jij het voor elkaar dat kandidaten bij ons willen solliciteren. Jij:
- Neemt vacaturehouders en locaties mee in ontwikkelingen, mogelijkheden en resultaten.
- Hebt verbinden in je DNA, daardoor groeit jouw netwerk dagelijks en communiceer je makkelijk met alle betrokken partijen.
- Snapt hoe je Philadelphia zichtbaar maakt bij alle mogelijke doelgroepen en dan bedoelen we ook echt alle doelgroepen. Ook kandidaten waar we misschien nog niet aan gedacht hebben.
Voel je het al? Begint het al te bruisen? Je krijgt alle vrijheid om hier een succes van te maken. Maar je staat er niet alleen voor. Onze drie recruitment specialisten zijn er om mee te sparren en één van hen wordt je buddy de eerste periode. Zo leer je snel hoe onze organisatie in elkaar zit, waar je dingen kunt regelen en wie je kunt vragen om hulp.
Ons aanbod
Bij Philadelphia halen we het beste uit elkaar. We werken daarom zelforganiserend met veel kansen om jezelf te ontwikkelen en je creatieve ideeën tot leven te laten komen. En we zorgen voor:
- Een brutosalaris volgens de CAO Gehandicaptenzorg FWG 45 van minimaal € 2.877,- en maximaal € 4.017,- bij een fulltime dienstverband van 36 uur, gebaseerd op je ervaring en opleiding.
- Een laptop en telefoon van de zaak.
- Faciliteiten om goed in je vel te zitten. Van opvangteam en leefstijlchecks tot timemanagement, trainingen en coaching, kies wat je nodig hebt.
- Korting op uitjes en verschillende interessante regelingen voor bijvoorbeeld fitness, fiets of laptop.
- Een warme en gezellige sfeer waar jij echt jezelf kunt zijn en er geluisterd wordt naar je ideeën.
We hebben nog veel meer te bieden, dat vind je hier arbeidsvoorwaarden.
Jouw teams
Je bent onderdeel van maar liefst twee teams: het recruitmentteam en het REPP-team.
In het eerste team werk je samen met (regio) recruiters, recruitmentspecialisten en de adviseur arbeidsmarktcommunicatie. Als we op maandagen op kantoor in Amersfoort zijn met zijn allen is het gezellig, wisselen we ideeën uit en vragen elkaar om hulp. Hier vind je ook alle ondersteuning voor de systemen waarmee we werken en de mogelijkheden qua campagnes en andere uitingen.
In het REPP team (Regionaal Personeels Planningsteam) werk je samen met de directeur en managers in je regio, HR-adviseurs, regionaal ondersteuners voor personeelsinzet en coördinatoren beroepspraktijkvorming. Hier komen drie clusters samen: Zorg & Wonen, Intensieve Zorg en Jeugd, Werk & Ontwikkeling. Samen werken we aan interne mobiliteit, vitale medewerkers, flexibiliteit bij uitval en een sterke aanpak qua recruitment.
Jouw regio is Midden Nederland en het is handig als je ergens in de regio woont, zoals Utrecht, Amersfoort of Alphen aan den Rijn. Dan ben je namelijk dicht bij alle locaties en evenementen. Je werkt ook regelmatig thuis, op locaties en in Amersfoort op het Servicekantoor.
Jouw recruitmentkennis
Niet alleen weet je precies hoe je moet omgaan met de krappe arbeidsmarkt, je weet ook hoe je de juiste match maakt. Je luistert, vraagt door en ziet zo wat er nodig is voor de locaties en voor de kandidaten. Verder heb je:
- Ervaring in recruitment; waarbij je de nodige mooie matches hebt kunnen maken.
- Handige achtergrondinformatie over HR vanuit je afgeronde hbo opleiding.
- Kennis van AI en je werkt data gedreven.
- Een groot netwerk, mensen weten jou te vinden.
- Een flinke dosis flexibiliteit, stressbestendigheid en creativiteit om alle wervingsvragen te beantwoorden.
Philadelphia Zorg
We ondersteunen elke dag meer dan 10.500 cliënten bij het leiden van hun eigen leven en durven los te laten als het kan. Met liefde, lef en meesterschap en een eigen leven voor de cliënten als ambitie. Bij Philadelphia werken betekent van de gebaande paden af durven wijken om zo de mogelijkheden van de mensen die we ondersteunen écht centraal te zetten.
Tijd voor actie!
Voel je enthousiasme over de functie en onze manier van werken? Deel het dan direct met ons. Solliciteer via onderstaande button en laat ons weten waarom jij onze nieuwe collega bent. Doe dit uiterlijk 8 juni 2025.
Heb je nog vragen? Bel of WhatsApp dan met Barbara Borstlap, Manager Werving & Talent, op telefoonnummer 06 - 11 64 02 78.
We heten je van harte welkom bij Philadelphia om wie je bent. We zijn nieuwsgierig naar jouw kijk op het leven. Want juist alle verschillende perspectieven, achtergronden, geaardheden en inzichten samen maken dat we cliënten optimaal kunnen ondersteunen.