Junior Manager Zorg en Begeleiding gebied Emmeloord
Ben jij een leergierig en enthousiast persoon? En heb jij de ambitie om toe te groeien naar de functie van Manager? Dan is dit het moment om je ambitie te verwezenlijken!
Voor het gebied Emmeloord zijn we op zoek naar kandidaten voor de functie van Junior Manager cluster Intensieve Zorg EMB/ Ouderen.
Vanuit onze toekomstvisie zijn we vooral gericht op meesterschap in de zorg, met groeikansen en mogelijkheden voor mensen met een verstandelijke beperking en voor collega’s die zich vanuit meesterschap willen blijven ontwikkelen.
Wat houdt de functie in
Als Junior Manager ben je een startend leidinggevende en word je gedurende een periode van twee jaar in de praktijk op een of twee locaties opgeleid. Ook maak je deel uit van het managementteam en krijg je alle kansen om je tijdens jouw opleiding en in projecten op vele facetten van leidinggeven te ontwikkelen.
We bekijken met jou welke taken en verantwoordelijkheden passend zijn in jouw ontwikkelingsfase als lerende manager. Je gaat hierin nauw samenwerken met ervaren managers die jou wegwijs maken in de dagelijkse praktijk. De bedoeling is dat je binnen een afgesproken periode zelfstandig verantwoordelijkheid draagt voor een of twee van onze locaties. Daarnaast maken we bewust ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en reflectie. Je wordt uitgedaagd om daar zelf invulling aan te geven in samenspraak met je collega managers. Voor een ontwikkeltraject van een Junior Manager nemen wij doorgaans een periode van 2 jaar. Daarin vinden allerlei leermomenten en evaluaties plaats. Met jou bepalen we al doende het moment waarop je er klaar voor bent om het volledige pakket van een Manager Zorg & Begeleiding voor je rekening te nemen.
Over jou
Je hebt ruime werkervaring opgedaan in de zorg en weet wat het betekent om dagelijkse om te gaan met de hectiek in ons werkveld. Je begeeft je gemakkelijk tussen mensen, kan goed schakelen tussen diverse belangen en begrijpt de basisprincipes van groepsdynamica. Met jouw positieve energie haal je het beste uit cliënten, verwanten, medewerkers en collega’s.
Je ziet de waarde van netwerken in en zoekt actief de samenwerking met anderen op. Je denkt in kansen en mogelijkheden en durft daarbij te vernieuwen en gebaande paden te verlaten. Je weet een goede balans te vinden tussen zorg en zakelijkheid en wanneer jouw nabijheid wel of niet noodzakelijk is. Je beschikt over een hbo werk- en denkniveau en bent bereid en in staat om een aanvullende (management)opleiding te volgen.
Dit krijg je van ons
- Een ontwikkelassessment om inzicht te krijgen in jouw talenten en ontwikkelmogelijkheden;
- Gerichte trainingen om je te ontwikkelen en je leiderschap te versterken, incl. onder voorwaarden een aanvullende (management)opleiding die door Philadelphia wordt betaald;
- Diverse faciliteiten gericht op vitaliteit en mentale veerkracht, omdat wij snappen dat dit werk veel van je vraagt;
- Een brutosalaris conform de CAO Gehandicaptenzorg FWG 50 (min €3.107,-en max €4.436,-) gebaseerd op je ervaring en opleidingen en na ca. 2 jaar bij gebleken geschiktheid doorgroei naar manager in FWG 60;
- Een betrokken en enthousiast team van collega managers en ondersteuners vanuit de staf, dat samen verantwoordelijkheid draagt en je ondersteunt waar nodig.
Is dit waar je naar op zoek bent?
Vertel ons waarom jij denkt dat je bij ons past. Doe dit uiterlijk 12 december 2024.
Heb je nog vragen? Bel dan naar Michael Verweij, HR adviseur, op telefoonnummer 06 - 10 39 26 51.
In de week van 18 december zullen de gesprekken plaatsvinden.
Het ontwikkelassessment en een gesprek met de selectiecommissie van Managers Z&B, HR- adviseur en Directeur Intensieve zorg, zijn onderdeel van de procedure.
Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar interne kandidaten.
Wij stellen reacties van werving- en selectiebureaus of headhunters op deze vacature niet op prijs.