Huishoudelijk medewerker omgeving Arnhem
Voor verschillende locaties in omgeving Arnhem zijn wij op zoek naar een Huishoudelijk medewerk(st)er voor 16 tot 24 uren per week.
We gaan graag met jou in gesprek en kijken wat het beste bij jou past.
We ondersteunen elke dag meer dan 9.500 cliënten bij het leiden van hun eigen leven en durven los te laten als het kan. We wijken van de gebaande paden af als dat in het belang is van de cliënt. Dat doen we met liefde, lef en meesterschap.
Bij Philadelphia halen we het beste uit elkaar. Daarom zorgen wij voor:
- de ruimte om met je team zelforganiserend te werken;
- een brutosalaris volgens de CAO Gehandicaptenzorg van minimaal € 2071,- en maximaal € 2727,- (FWG 15) bij een fulltime dienstverband van 36 uur, gebaseerd op je ervaring en opleiding. En bij onregelmatige diensten krijg je een extra toeslag.
- een contract voor onbepaalde tijd;
- volop ruimte voor eigen inbreng en het ontwikkelen van jouw talenten, je werkt mee aan projecten en activiteiten;
- faciliteiten om goed in je vel te zitten. Van opvangteam en leefstijlchecks tot timemanagement, trainingen en coaching, kies wat je nodig hebt;
- korting op uitjes en een interessante laptop- en fietsregeling.
Bekijk al onze arbeidsvoorwaarden.
Jouw functie
Als huishoudelijk medewerk(st)er ben je verantwoordelijk voor het volgende:
- Het verzorgen van diverse schoonmaakwerkzaamheden en uitvoeren van taken i.r.t. legionella preventie.
- Je hebt affiniteit met mensen met een verstandelijke beperking en staat open voor contacten met de bewoners van de locatie.
- Je doet mee aan de BHV trainingen ten bate van de veiligheid van de cliënt en locatie.
- Je bent het aanspreekpunt voor bedrijven die controles, klussen en onderhoud komen verrichten op locatie.
- Je bent flexibel en kan er tegen dat de dagen wel eens anders verlopen dan verwacht.
Over jou
- Wij zoeken iemand met basiskennis van schoonmaken, hygiëne, schoonmaakmiddelen en werkwijzen.
- Relevante werkervaring is een pré.
- Affiniteit met de doelgroep, een vriendelijke en correcte omgang met hen en collega’s is een vereiste.
- Tijdens je werkdagen werk je vrijwel zelfstandig. Je bent op dat moment het aanspreekpunt van de locatie.
- Dit geeft veel ruimte en verantwoordelijkheden.
- Belangrijk is dat je hiermee om kunt gaan op een professionele manier.
- Er wordt een VOG gevraagd.
Echt iets voor jou?
Vertel ons waarom jij denkt dat je bij ons past. Doe dit uiterlijk zondag 2 maart 2025.
Heb je nog vragen? Bel dan met Joyce Hofman, Manager zorg en begeleiding, op telefoonnummer 06 - 25 16 46 77.
We heten je van harte welkom bij Philadelphia om wie je bent. We zijn nieuwsgierig naar jouw kijk op het leven. Want juist alle verschillende perspectieven, achtergronden, geaardheden en inzichten samen maken dat we cliënten optimaal kunnen ondersteunen.