Begeleider LVB/MVB - Sneek
Werk jij graag in een warm en stabiel team waar iedereen zichzelf mag zijn? Ben jij een teamspeler die open communiceert, humor meebrengt en graag samenwerkt aan een fijne sfeer? Dan ben jij onze nieuwe begeleider bij de Amaliastraat!
Locatie Amaliastraat
Aan de Amaliastraat wonen 16 volwassenen (20–55 jaar) met een matige tot lichte verstandelijke beperking. De bewoners wonen verdeeld over drie woonlagen, elk in een eigen appartement met zitkamer, open keukentje, slaapkamer en badkamer. Daarnaast zijn er twee fijne algemene ruimtes waar samenkomen centraal staat. De locatie ligt op loopafstand van het gezellige centrum van Sneek, ideaal voor een wandeling, boodschap of uitstapje met bewoners. Je komt terecht in een betrokken en stabiel team dat bestaat uit collega’s van verschillende leeftijden. We zijn er écht voor elkaar, werken samen en houden van een open, warme sfeer. Het team bestaat nu nog uit vrouwen, maar iedereen is welkom.
Wat ga je doen?
- Je ondersteunt bewoners bij dagelijkse activiteiten en stimuleert hun zelfredzaamheid.
- Je biedt hulp bij persoonlijke verzorging en lichte ADL-zorg.
- Je draagt bij aan een veilige, gestructureerde en plezierige woonomgeving.
- Je signaleert veranderingen in gedrag of welzijn en bespreekt dit met collega’s.
- Je werkt nauw samen met het team, familie en het netwerk van bewoners.
Wie ben jij?
- Je hebt minimaal een mbo niveau 4-diploma in Zorg & Welzijn.
- Je hebt ervaring of affiniteit met mensen met een (lichte) verstandelijke beperking.
- Je bent open, eerlijk en betrokken.
- Je kunt goed omgaan met onverwachte situaties en soms spanningen bij bewoners.
- Je bent flexibel inzetbaar en vindt onregelmatige diensten (dag, avond, weekend en slaapdiensten) geen probleem.
Wat krijg je van ons?
- Bij Philadelphia krijg je volop ruimte om te groeien — persoonlijk én professioneel. Naast alles wat je mag verwachten volgens de CAO Gehandicaptenzorg, bieden wij extra’s die jou ondersteunen.
- Salaris tot € 3.564,- bij 36 uur per week (schaal 35).
- Een vast contract voor 18 uur per week.
- Reiskostenvergoeding, 8% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering.
- Onregelmatigheidstoeslag.
- Trainingen, opleidingen en ondersteuning voor je mentale en fysieke gezondheid (zoals coaching, fitness, mindfulness en begeleiding rondom zwangerschap of overgang).
- Minder regels, meer vertrouwen: jij weet wat nodig is in jouw werk.
- Korting op leuke uitjes met familie en vrienden.
- Bekijk al onze arbeidsvoorwaarden op onze website.
Iets voor jou?
Vertel ons waarom jij bij de Amaliastraat past. Reageer snel via de sollicitatiebutton. Meer weten? Neem contact op met manager Aukje Hofman via 06 - 55 10 81 94.
Kennismakingsgesprekken plannen wij in overleg.