Begeleider Horeca – Smaakpalet Hilversum
16–24 uur per week | arbeidsmatige dagbesteding | centrum Hilversum
Heb jij hart voor horeca én voor mensen? Wil je werken op een plek waar deelnemers groeien door échte werkervaring? Waar je als begeleider niet alleen ondersteunt, maar ook meehelpt bouwen aan een jonge locatie met veel potentie?
Bij Smaakpalet in Hilversum zoeken we een begeleider horeca die van aanpakken weet. Iemand die gastvrijheid, begeleiding en ondernemerschap moeiteloos combineert. Je krijgt energie van het begeleiden van mensen met een licht verstandelijke beperking of autisme, en je hebt een scherp oog voor mogelijkheden: op de werkvloer, in samenwerking met collega’s én in verbinding met de buitenwereld.
Smaakpalet opende in februari 2024 haar deuren in het hart van Hilversum. Het is een unieke combinatie van lunchroom, creatief atelier en winkel/expositie, verdeeld over twee verdiepingen. Binnen het horecadeel werken dagelijks zo’n dertig deelnemers mee, ondersteund door een betrokken team van negen collega’s. Drie van hen richten zich specifiek op de horeca, maar we werken als één geheel.
Deelnemers volgen hier een arbeidsmatige dagbesteding en ontwikkelen praktische én sociale vaardigheden. Sommigen volgen een brancheopleiding op locatie. Jij helpt hen niet alleen bij het aanleren van horecawerkzaamheden, maar ook bij het zetten van stappen richting vrijwilligerswerk, opleiding of (beschut) werk. Daarbij bied je structuur, denkt mee over leerdoelen en kijkt verder dan vandaag. Je vindt het leuk om activiteiten te organiseren, nieuwe samenwerkingen op te zetten of de zichtbaarheid van de locatie te vergroten.
De functie is voor 16 tot 24 uur per week, op doordeweekse dagen. In de toekomst verwachten we ook inzet in avonden of weekenden, bijvoorbeeld bij verhuur of evenementen.
Wat breng jij mee?
- Je hebt ervaring in de horeca én met het begeleiden van mensen met een licht verstandelijke beperking of autisme.
- Je weet structuur en duidelijkheid te bieden, en stemt je begeleiding af op wat iemand nodig heeft.
- Je vindt het leuk om initiatief te nemen, nieuwe ideeën aan te dragen en in praktijk te brengen.
- Je kunt schakelen tussen de praktijk op de werkvloer en het organiseren of coördineren daarachter.
- Je hebt een afgeronde mbo-4 opleiding in zorg, welzijn of horeca.
- Je bent bekend met hygiënerichtlijnen en kunt werken met systemen zoals Outlook, Word en Excel.
Wat wij bieden
- Een ondernemende werkplek waar je actief bijdraagt aan groei en vernieuwing.
- Ruimte voor eigen initiatief en samenwerking met een hecht team.
- Een tijdelijk contract met uitzicht op vast.
- Salaris volgens de CAO Gehandicaptenzorg schaal FWG 35/40 (€ 2.393 – € 3.606 o.b.v. 36 uur).
- Extra’s zoals onregelmatigheidstoeslag, ontwikkelmogelijkheden, coaching, fietsregeling en meer.
Zie jij jezelf hier werken?
Solliciteer dan vóór 4 juli via de sollicitatieknop op werkenvoorphiladelphia.nl (vacaturenummer 6798).
Meer weten? Bel gerust met Cassandra Engelbert, manager Dienstverlening, via 06 - 283 39 530.
Interne sollicitanten gaan voor bij gelijke geschiktheid. Waarom? Omdat we het belangrijk vinden dat medewerkers de mogelijkheid hebben zich verder te ontwikkelen.
We maken geen gebruik van werving- en selectiebureaus.